מה זה בכלל לידים בכלל כן לידים עורכי דין בפרט?
כל עסק זקוק ללידים, כלומר לפרטים של לקוחות המתעניינים בשרותי העסק. לידים לעסקים חיוניים כמעט לכל עסק, מכיוון שכמעט כל עסק זקוק ללקוחות חדשים, וכשלב מקדים לכך הוא זקוק ללידים. כמובן שגם משרדי עו"ד הם עסקים וככאלו הם צריכים לידים לעורכי דין
לידים לעסקים יכולים להגיע מכמה וכמה מקורות: "מפה לאוזן", מגוגל, מפיסבוק, ממודעות פרסום, מתערוכות, כנסים וכו.
לעיתים, לעומת זאת, אין מספיק לידים לעו"ד ממקורות אלו. כאן נדרשת חשיבה יצירתית איך להשיג יותר לידים לעורכי דין, בשוק התחרותי הידוע של תחום זה.
השגת לידים לעו"ד ע"י שיווק טלפוני – טלמיטינג
עורכי דין רבים אינם מודעים שקיים פתרון זמין להשגת לידים לעו"ד: שימוש בחברה חיצונית שתפנה במיקור חוץ ללקוחות אפשריים, או למוסדות וארגונים שעמם ניתן לשתף פעולה, או אפילו לעסקים שמהם ניתן "לקבל תיקים", ובכך להפוך את מלאכת רכישת הלידים לקלה יותר.
השגת לידים לעו"ד מתבצעת ע"י חברת טלמיטינג, העושה שיווק טלפוני למול קהלי יעד מדויקים, ויוצרת לידים איכותיים ו"חמים" של לקוחות עסקיים מדויקים, כאלו שכבר גילו עניין במוצרי\שירותי העסק ומעוניינים "להתקדם" לפגישות הרחבה מסודרות, לקראת סגירת עיסקה, או לשיתוף פעולה פורה ומניב.
דוגמאות לטלמיטינג ליצירת לידים לעורכי דין
דוגמאות ללידים רבים שיצרנו ללקוחותינו בתחום עריכת הדין: עורכת דין לענייני משפחה- עם חוקרים פרטיים ויועצים זוגיים, עו"ד לענייני גבייה עם לקוחות ומוסדות בתחומה הגיאוגרפי, עו"ד לענייני ביטוח- עם בעלי מוסכים וסוכני ביטוח, ועוד ועוד! הספקת הלידים החמים לעו"ד אלו, שלוותה כמובן בתיאומי פגישות מסודרות הניבו עבודה ושיתופי פעולה רבים עבורם.