מנהלי מכירות ובעלי עסקים רבים המשווקים לחברות וארגונים (B2B) מתחבטים יומיומית בשאלה כיצד ליצור קשרים ולהגיע לפגישות עסקיות עם מקבלי החלטות הרלוונטיים לתחומם בקרב חברות וארגונים.
לשם הדוגמא: חברה המשווקת שירות של בקרה מרחוק על שרתים של חברות גדולות מעוניינת בפגישות עסקיות עם מקבלי החלטות רלוונטים עבורה, שהם מנהלי וסמנכ"לי מחשוב של חברות גדולות במשק. דוגמא נוספת: חברה המשווקת תוכנה לניהול פרוייקטים מעוניינת להיפגש עם מנהלי שיווק בקרב חברות הייטק.
ישנן כמה דרכים שדרכן מנהלי שיווק ומכירות יכולים ליצור קשר ראשוני עם אותם "פונקציות" בקרב חברות וארגונים: השתתפות בכנסים, חיפוש ויצירת קשרים דרך רשת לינקדאין, בקשת הפניות מאנשי קשר קיימים ופנייה דרך רשימות תפוצה במייל.
ידוע שבעולם השיווק והמכירות לא ניתן להסתפק בערוץ שיווק בודד, ויש להפעיל לפחות כמה ערוצים כדי להגיע לתוצאות העסקיות המבוקשות.
לעומת זאת לשירותי הטלמיטינג, כלומר לפנייה הטלפונית הממוקדת ו"הקרה" ישירות למקבלי החלטות בחברות וארגונים הרלוונטיים לעסק, יש כוח עצום מעצם היותה שיטת שיווק אקטיבית, דינמית ומדויקת.
יתרונות שירותי הטלמיטינג רבים: הגעה ישירות לאותן "פונקציות" הרלוונטיות לעסק ויצירת קשר טלפוני ישיר עמן, האופציה לקבוע פגישות עסקיות פיסיות או בזום ובטלפון, שימוש במאגרי מידע איכותיים, מקסום השיחות ודיוקן לתועלות השירות או המוצר של העסק, הקשר האישי והאמפטי הנוצר בשיחות למול שיטות השיווק "הקרות" יותר כגון שיווק במייל, היכולת לבצע בירור צרכים ו"כאבים" של הלקוח הפוטנציאלי באופן יעיל מהיר וישיר, היכולת "לנעול" השיחה לפגישה או אפילו משלוח הצעה מתאימה וחומרים שיווקיים ועוד.
לסיכום, הגעה למקבלי ההחלטות בקרב חברות וארגונים מחייבת גישה "מולטי ערוצית" בשיווק, כולל שימוש בערוצי שיווק מגוונים, למשל השתתפות בכנסים מקצועיים, שימוש בלינקדאין ושיווק במיילים בתפוצה רחבה.
לעומת זאת, שיטה "שוברת השוויון" הינה שיטת השיווק של שירותי הטלמיטינג העסקיים.
השיטה מאפשרת ליצור קשר מיידי, ישיר, חם ואנושי יותר עם לקוחות עסקיים מדויקים ומניעה קשרים עסקיים חדשים וכמובן מובילה בכך למטרה הסופית: סגירת עסקאות והגעה ליעדים העסקיים של החברה או העסק. חברת טלמיטינג מקצועית עשויה לסייע לחברות ועסים להשיג זאת.