בעולם המכירות, קיום פגישות מכירה הנו צורך הכרחי. פגישות מכירה יכולות להתבצע בכמה אפשרויות: פגישות מכירה פיסיות "פנים מול פנים", פגישות ב-ZOOM, או אפילו פגישות טלפוניות.
היתרונות של פגישות ZOOM ושל פגישות טלפוניות על-פני פגישות פיסיות ברורים: הן חוסכות זמן רב ואף הוצאות כספיות (דלק, חנייה וכו.). הן גם נוחות וממוקדות מאד.
לעומת זאת, לפגישות עסקיות פיסיות עדיין יש תפקיד רב בעולם המכירות והשיווק.
אחד היתרונות הבולטים של קיום פגישות פיסיות הנו היכולת ליצור קשר חזק ובלתי אמצעי עם הלקוח האפשרי, יצירת אמון מהיר עמו, וכמו כן שימוש בשפת גוף התומכת במכירה.
מחקר שנעשה ע"י Journal of Personal Selling and sales Management הראה שאנשי מכירות שבידם ההזדמנות ליצור יחסים אישיים חזקים עם לקוחות אפשריים מניבים תוצאות עסקיות גבוהות יותר מאשר אלו שאין בידם הזדמנות כזו. פגישות פיסיות הנן הדרך המהירה והטובה ביותר ליצירת הזדמנויות אלו.
בנוסף, פגישות מכירה פיסיות מספקות הזדמנות לאנשי מכירות לבלוט מעל מתחריהם בענף. בעידן הדיגיטלי, כשמרבית האינטראקציות העסקיות מתבצעות במיילים, ברשתות חברתיות ובטלפון- פגישה עסקית הינה דרך טובה לבלוט ולהשפיע על כוונות הקנייה של לקוחות אפשריים.
לקוחות אפשריים יודעים, בדרך כלל, להעריך את המאמץ שנעשה על-ידי אנשי מכירות המגיעים פיסית לאתר הלקוח, מתעניינים ולומדים ממקור ראשון על צרכיו ומגלים בכך רצינות ומוטיבציה רבה יותר מכל "מפגש" אונליין.
קביעת פגישות עסקיות אינה משימה קלה כלל במקרים רבים, ובמיוחד כאשר "הפונקציות" שעמם רוצים לקבוע פגישות אינן "קלות להשגה" (למשל: מנהלי מחשוב בחברות גדולות, מנהלי כ"א, מנכ"לים, מנהלי פיתוח עסקי וכו.).
בנוסף, קיים מחסום פסיכולוגי אצל מנהלים ואפילו בקרב אנשי מכירות רבים בביצוע טלמיטינג לקביעת פגישות, הנובע בין השאר מהחשש לקבל סירובים, וכן בשל חוסר הזמן בביצוע יעיל ועקבי של טלמיטינג שבדרך כלל מחייב "פולואו אפ" קפדני עד יצירת הפגישה המיוחלת.
היעזרות במוקד טלמיטינג או חברת טלמיטינג חיצונית לעסק יכולה לסייע רבות ביצירת פגישות עבודה רלוונטיות ואיכותיות עבור אנשי מכירות או מנהלי מכירות בחברות ועסקים.