רבים מבעלי עסקים נעזרים בשירות טלמיטינג. בשוק תחרותי אין עדיין תחליף לשיווק הישיר והפעיל שמקנה טלמיטינג לעסקים. אין תחליף לפנייה טלפונית ישירה למקבלי ההחלטות בחברות, עסקים וארגונים שהנם לקוחות אפשריים עבור העסק ותיאום פגישות עבודה עמם.
טלמיטינג לעסקים "פותח דלתות" ויוצר הזדמנויות מכירה מעולות, מדויקות ואפקטיביות.
עם זאת, לא כל העסקים מכירים את השימושים הנוספים שניתן להפעיל דרך חברת טלמיטינג חיצונית, לשם הגדלת המכירות של ומקסום השיווק שלו. ישנם 5 שימושים לטלמיטינג נוספים שניתן להפעילם בטלמיטינג במקביל או בנוסף לפעילות הטלמיטינג "הרגילה": ביצוע "שיחות קרות" ללקוחות אפשריים לעסקים.
טלמיטינג להשבת לקוחות עבר
הנטייה של עסקים רבים הינה "לרוץ קדימה" ולאתר תמיד את הלקוחות החדשים. לעיתים צריך לעצור ולבדוק האם ניתן להשיב לקוחות שכבר רכשו בעבר ומסיבה מסוימת הפסיקו לרכוש. פנייה לרשימות של לקוחות עבר עשויה להניב החזרה לפעילות עסקית של לקוחות רבים, ושירות הטלמיטינג עשוי לסייע בכך.
טלמיטינג לביצוע פולואו אפ להצעות מחיר
בעסקים רבים נושא הפולואו אפ להצעות מחיר הנו "עקב אכילס" משמעותי. בעסקים רבים נשלחות הצעות מחיר רבות, אך לא מתבצע פולואו אפ צמוד להצעות אלו, ובכך אחוז גבוה של עסקאות אינו מתממש. שירות טלמיטינג מקצועי שזה תפקידו יכול לעקוב ולשפר את "מעגל הסגירה" הזה, ולהקפיץ את אחוזי ה"סגירה" של העסקי בעשרות אחוזים!
טלמיטינג לטיוב "דאטות" של לקוחות ולמשלוח חוקי של דיוורים
אין ספק שבניית "מועדון לקוחות" וכן שליחת מיילים שיווקיים הנה אחת הדרכים להגדיל את רווחי החברות והעסקים. כיום עם קיומו של חוק הספאם חשוב מאד להשיג את הסכמת הלקוחות הקיימים והאפשריים של עסקים לקבלת מיילים שיווקיים אלו ואת נכונותם להצטרף ל"מועדון הלקוחות". טלמיטינג יכול לסייע בקבלת פרטי המייל ובאישור הלקוחות לכך.
טלמיטינג לשימור קשר עם לקוחות חדשים ולחשיפתם למוצרים\שירותים חדשים
כלל ידוע הוא בשיווק, ששימור קשר עם לקוח קיים חשוב לא פחות ואף יותר מגיוס לקוח חדש. ע"י הפעלת טלמיטינג ניתן לפנות ללקוחות קיימים באופן תדיר ומסודר, במועדים ידועים מראש ובכך לשמר את לקוחות העסק. ניתן ליידע אותם על מוצרים או שירותים נוספים, להתעניין בהם ולשאול אותם על רמת שביעות רצונם מהעסק ובכך לשמר אותם כלקוחות מרוצים.
טלמיטינג לפנייה לפלחי מטרה נוספים
לעיתים עסקים פונים לנישה מסוימת ולפלח מטרה בודד. פנייה לפלחי מטרה נוספים ע"י טלמיטינג עשויה להגדיל את היקף פעילותם העסקית ולמנף מכירות שהיו חסומות עד היום בפניהם. לדוגמא: חברת קייטרינג שעבדה עד היום מול חברות הפקה בלבד, יכולה להפעיל שירות טלמיטינג מקצועי לפנייה ישירות לחברות ולעסקים לשם הספקת ארוחות וביצוע אירועי חברה שונים.
ראינו שלעיתים צריךלחשוב אחרת בהפעלת חברת טלמיטינג חיצונית שתיתן מענה שיווקי הולם בשם העסק ע"י שימושים לטלמיטינג מעט "מחוץ לקופסה" כדי להגדיל משמעותית את מכירותיו ולשפר את השיווק שלו.