תיאום פגישות עסקיות לסוכני מכירות שטח הינה משימה חיונית כדי להגדיל את נפח הלקוחות בחברות ובעסקים! הבעייה: במרבית המקרים הדבר או שאינו מתבצע כלל, או שהוא מתבצע מעט מדי ובאופן לא סדיר.
תיאום פגישות עסקיות לסוכני מכירות שטח – האתגר
התשובה מדוע סוכני מכירות שטח לא עושים או עושים מעט מדי תיאום פגישות עסקיות מאד ברורה וידוע לכל מנהל מכירות: סוכני שטח מעדיפים לבקר ולהיות אצל הלקוחות הקבועים הקיימים שלהם. מה זה מעדיפים? הם מתים על זה!
סוכני מכירות שטח כ"כלל אצבע" הינם "אוהבי אנשים" ושמחים להיפגש עם הלקוחות שלהם, שאיתם ברוב המקרים יש להם יחסי ידידות מתמשכים.
פחות הם אוהבים עבודות אדמיניסטרציה, עבודות "משרד" והכי שנוא עליהם זה לאתר רשימות של לקוחות אפשריים חדשים, להגיע למשרד, להתקשר אליהם (ב"שיחות קרות") ולנסות לקבוע איתם פגישות עבודה. מרוב שהם שונאים לעשות את זה… נכון ניחשתם: הם לא עושים את זה!!
אי תיאום פגישות שטח לסוכני מכירות – המשמעות
המשמעות של אי תיאום פגישות מספקות עם לקוחות פוטנציאליים לסוכני המכירות הינה כבדת משקל לרעה עבור המנהלים שלהם, החברות שמעסיקות אותם וכמובן גם עבורם: הגעה פיסית שלהם למס' זעום בלבד של לקוחות פוטנציאליים ברמה השבועית והחודשית משמעו אחת: פחות לקוחות חדשים המצטרפים לעסק, פחות מכירות, ופחות הכנסה הן לחברות ולעסקים המעסיקים אותם והן עבורם אישית.
הפיתרון לתיאום פגישות עסקיות לסוכני המכירות
איך פותרים מצב זה? חברת טלמיטינג מומלצת חיצונית יכולה כמעט "מהיום-למחר", להכפיל ואף לשלש ויותר את מס' הפגישות העסקיות הממוקדות של צוות סוכני המכירות עם לקוחות אפשריים, ע"י תיאום פגישות עסקיות ממוקד, מדוייק ויומיומי לצוות סוכני המכירות.
הפגישות שיוצרת חברת טלמיטינג איכותית הינן אך ורק עם אותם לקוחות אפשריים שהבינו בדיוק מה העסק משווק, גילו עניין אמיתי לשמוע יותר בפגישה עסקית ממוקדת ומתואמת ביומן!
מנקודה זו הדלת פתוחה בידי סוכני המכירות לייצג נאמנה את החברה בפגישות עסקיות, ממש כפי שהם יודעים ואוהבים לעשות.
חברות הנעזרות בחברת טלמיטינג חיצונית במיקור חוץ, שלה ניסיון ניהולי רב שנים של תיאום פגישות עסקיות לסוכני מכירות שטח, נהנות מגידול רציף משמעותי וקבוע של מספר לקוחותיהן ומעליה מתמדת בגרף מכירותיהן.
חברת טלמיטינג מומלצת יכולה, בנוסף, לבצע דיוורים בהמשך לשיחות הטלמיטינג וכן ליצור קשרים עסקיים לטווח בינוני וארוך יותר, כמובן: בנוסף למשימה הראשונה במעלה של יצירת פגישות עבודה עם לקוחות אפשריים.