מדוע צריכים בכלל תיאום פגישות עסקיות?
תיאום פגישות עסקיות עם לקוחות אפשריים הנו הכרחי לבעלי עסקים הרוצים להגדיל את חוג לקוחותיהם ואת מכירות העסק שלהם.
מי לא מכיר את מונח "המשפך השיווקי", שאומר שיש ליצור מספיק הזדמנויות מכירה ופגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים חדשים בחודש, על-מנת ליצור ולייצר מספר מספק של לקוחות חדשים בכל חודש.
הבעיה נוצרת כאשר אין מספיק פניות מהאינטרנט או "מפה-לאוזן" ואז אין מנוס מלהיות אקטיבי, ולבצע "שיחות קרות" עם לקוחות פוטנציאליים.
בואו נודה על האמת: אף אחד אינו אוהב לבצע שיחות קרות ללקוחות פוטנציאליים! לעיתים אין לבעלי עסקים קטנים ובינוניים את הזמן הנדרש לביצוע תיאום הפגישות (טלמיטינג, בשפה המקצועית), לעיתים אין להם מי שייעשה את זאת, ולעיתים אין להם את הרצון ו"החשק" לביצוע פנייה קרה ללקוחות אפשריים.
לשם כך קיימים שירותי טלמיטינג חיצוניים לעסק, המבוצעים ע"י חברות טלמיטינג, שיודעות להגיע ללקוחות עסקיים פוטנציאליים ולבצע עבור העסקים תיאום פגישות על בסיס יומיומי.
טיפים לביצוע עצמי של תיאום פגישות עסקיות בשיחות "קרות"
אז איך בכל זאת עושים תיאום פגישות עסקיות ויצירת פגישות עבודה בעסק? להלן מספר טיפים ודרכים לעשות זאת יעיל, נוח ובקלות יחסית:
טיפ 1: להתמקד במוצר או בשירות הנוח ביותר לקידום ע"י טלמיטינג.
במידה ויש לעסק כמה וכמה שירותים או מוצרים, רצוי מאד לבחור בשירות או במוצר אחד שיחסית קל לכם למכור אותו, שאתם כבעלי העסק חשים בנוח במכירתו-כך יהיה לכם קל הרבה יותר לשווק אותו בשיחותכם עם לקוחות פוטנציאליים, וכן בפגישות עצמן.
טיפ 2: בחירה בקהל מטרה אידיאלי- פלח מטרה שמניסיונכם הכי קל לכם לשווק אליו!
רצוי ב"נישה" הכי פחות תחרותית, שבה השירות שלכם או מוצריכם יתנו פיתרון אידיאלי ורב ערך ביותר לקהל הלקוחות בנישה זו.
טיפ 3: הכנה מראש של חומר שיווקי מעולה- לשליחה ללקוחות אפשריים, כחלק מתהליך תיאום הפגישות העסקיות איתם.
הכינו גם נוסח של מייל פנייה כדי שלא תצטרכו כל פעם לכתוב הנוסח מחדש.
טיפ 4: הכינו דאטה בייס, כלומר: רשימות לפנייה מספקות ואיכותיות.
דאטה טובה מהווה 50% מהצלחת תהליך תאום פגישות ולכן השקיעו בדאטה איכותית ומדויקת. עוד על הכנת דאטה בייס איכותי לטלמיטינג וטלמרקטינג ניתן לצפות בסרטון הקצר.
טיפ 5: הכינו לכם מראש תסריט שיחה מקורי, מדויק ואפקטיבי!
תסריט שיחה המתמקד בתועלות של הלקוחות האפשריים. הכינו לכם גם סעיף של התגברות על "התלבטיויות" או "התנגדויות", כדי לתת מענה לכל התחבטות של הלקוח במהלך השיחה עמו. עוד טיפים להכנת תסריט שיחה לתיאום פגישות בסרטון.
טיפ 6: בצעו פולואו אפ מסודר, מדויק ועקבי אחר פעילות הטלמיטינג שלכם!
זכרו שתהליך תיאום פגישות הנו תהליך מתמשך, ודורש השקעת זמן גבוהה, סבלנות, ובעיקר: תהליך "חיזור" מתמשך אחרי הלקוחות האפשריים, שבינתיים אינם מכירים את השירותים או המוצרים הטובים שלכם!
חברת טלמיטינג – יתרונות
טיפ 7 והחשוב ביותר: שקלו בחיוב להיעזר בחברת טלמיטינג מקצועית במיקור חוץ לביצוע תיאום הפגישות העסקיות שלכם.
טלמיטינג הנו מקצוע והתמחות לכל דבר, מקצוע הדורש "אופי", ניסיון ומקצועיות וככזה חברת טלמיטינג חיצונית יכולה לספק לכם זאת.
התקשרו אלינו ונוכל לבחון יחד האם תחום עיסוקכם מתאים לביצוע טלמיטינג. כך תרוויחו שקט נפשי רב ומירב תוצאות עסקיות לעסק שלכם.