בשורה התחתונה: לא! בעולם העסקי אין תחליף עדיין ל"מגע האנושי" ולעבודה הסיזיפית של איתור טלפוני של בעלי תפקידים רלוונטיים בחברות B2B, הצגה אישית איכותית של המוצר או שירות העסק ותיאום פגישות עסקיות רלוונטיות, ככלי רב חשיבות בדרך לסגירת עסקאות עמם.
לעומת זאת, כלי בינה מלאכותית (AI) יכולים לסייע לחברות טלמיטינג לתיאום פגישות עסקיות, שתפקידן הוא איתור "פונקציות" רלוונטיות בקרב לקוחות עסקיים וקביעת פגישות עבודה איכותיות עמם, עבור חברות ועסקים שאותם הן מייצגות.
הנה כמה דרכים איך בינה מלאכותית יכולה לשנות את תהליך ביצוע השיחות הקרות ולייעל אותן. אמנם אנו רק בתחילת הדרך ו"עוד חזון למועד" אולם מעניין כבר עכשיו לחזות ולראות איך הטלמיטינג יכול לנצל לטובה את כלי ה-AI להשגת אחוזי המרה לפגישות גבוה יותר:
- בניית "דאטה בייסים" איכותיים ומניבים יותר- אלגוריתמי AI מנתחים כמויות אדירות של נתונים כדי לזהות לקוחות אפשריים שמראש יהיו בעלי פוטנציאל גבוה לקביעת פגישות עסקיות איתם. בינה מלאכותית יכולה "לחזות" אילו לקוחות פוטנציאליים צפויים להמיר יותר מאשר אחרים. גישה ממוקדת זו מסייעת לחברות הטלמיטינג למקד את מאמציהם בלידים עם ההסתברות הגבוהה ביותר להצלחה בקביעת הפגישות העסקיות.
- יצירת שיחות "חמות" יותר עם לקוחות אפשריים- כלים מונעי בינה מלאכותית יכולים לייצר תובנות לגבי תחומי העניין, נקודות הכאב וצרכי החברה של הלקוח הפוטנציאלי. נתונים אלה מאפשרים לנציגי מכירות ליצור מסרים מותאמים אישית יותר, מה שהופך את השיחות הקרות לרלוונטיות, "חמות" ובונות אמון וקירבה יותר ללקוחות הפוטנציאליים.
- שיפור השיחות והאפקטיביות "תוך כדי תנועה"- מערכות בינה מלאכותית יכולות לנתח את נתוני השיחות בזמן אמת, ולהציע משוב מיידי על היבטים שונים של השיחה, כגון טון, מצב רוח ושימוש במילות מפתח. משוב זה עוזר לנציגי הטלמיטינג "לחדד" את ההצעה שלהם ולהתאים את הגישה שלהם תוך כדי תנועה, מה שמגדיל את הסיכויים לתיאום הפגישות העסקיות.
- שיפור "תסריטי השיחה" – בינה מלאכותית יכולה לסייע ביצירה ובשיפור מתמיד של "תסריטי השיחה" על ידי ניתוח אלו ביטויים וגישות מניבים את התוצאות הטובות ביותר. על ידי למידה משיחות מוצלחות והתאמת אסטרטגיות בהתאם, בינה מלאכותית מבטיחה שהתסריטים יהיו יעילים יותר. ורלוונטיים יותר.
לסיכום:
על ידי שילוב של כלי AI באסטרטגיות השיחות הקרות שלהן, חברות טלמיטינג לתיאום פגישות עסקיות הפועלות בעולמות ה- B2B יכולות לשפר את אפקטיביות הפנייה שלהן בשיחות קרות ללקוחות עסקיים רלוונטיים, להתאים אישית את האינטראקציות עם הלקוחות האפשריים ובכך לשפר ולייעל את תהליכי המכירה שלהן, לטובת הלקוחות שאותן הן מייצגות.