האתגר של ביצוע שיחות קרות
ביצוע שיחות קרות ללקוחות עסקיים רלוונטיים יכול להיות מתסכל, בעצם הפנייה ללקוח אפשרי והחשש הפסיכולוגי בעיקרו שאנו "מפריעים" לו בעבודתו, וכן בשל החשש האנושי מקבלת דחיות וחוסר עניין בשירותים או במוצרים של העסק.
מהצד השני, פנייה טלפוניות וביצוע שיחות קרות ללקוחות אפשריים הינה כלי שיווק ממדרגה ראשונה לעסקים רבים, בעיקר לעסקים המשווקים לעסקים אחרים (B2B).
מדוע כה חשוב לבצע שיחות קרות?
- כדי ליצור "לידים" לעסק שלכם – שיחות קרות ללקוחות עסקיים פוטנציאליים ע"י שירותי טלמיטינג חיצוני הם אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת "לידים". כאשר מתקשרים ללקוחות עסקיים זוהי דרך נפלאה לחשוף אותם למוצרים או השירותים שלכם.
- כדי לסגור עסקאות- כמובן ששיחות קרות המבוצעות ע"י חברות טלמיטינג או מוקד טלמיטינג יכולות להניב סגירת עסקאות מהירה, השאיפה של כל עסק! בחלק מהמקרים תיתכן סגירה מהירה של העסקה והדבר תלוי באטרקטיביות השירות או המוצרים שלכם, למול הצרכים של פלח השוק שלכם. מ
- כדי להבין יותר את השוק שלכם וצרכיו- כאשר אתם בעצמכם, או חברת שירותי טלמיטינג פונה בשמכם ונוצרים קשר עם לקוחות בשוק שלכם, אתם יכולים להבין, ללמוד ולנתח את צרכי השוק, את רמת העניין בשירות או במוצר שלכם וכו. הדבר קריטי לפעילות השיווקית והעסקית שלכם.
- כדי ליצור קשרים עתידיים עם לקוחות עתידיים- דווקא בימים של רשתות חברתיות ומדיה דיגיטלית, אנשים מחפשים את הקשר האישי והישיר, ושיחות טלפוניות עונות על כך מעצם טבען.גם אם באותו הרגע לא קודמה השיחה לעסקה, נוצר קשר ראשוני ובירור צרכים חיובי עם הלקוח, דבר משמעותי להמשך הקשר עמו ולסגירה עתידית אפשרית של עסקה.
- טיוב לידים קיימים – לפעמים ישנן כבר רשימות של "לידים" הנוצרות ע"י קמפיינים שיווקיים. שירות טלמיטינג יכול "לברור את המוץ מהתבן" באמצעות פנייה ללידים אלו ובירור צרכיהם ורמת הצורך והעניין שלהם בשירותים או המוצרים של העסק.
ביצוע שיחות קרות ע"י חברת שירותי טלמיטינג מקצועית
כמובן שביצוע שיחות קרות ע"י חברת שירותי טלמיטינג במיקור חוץ לא מתאים לכל עסק, ולא תמיד הוא נוחל הצלחה מספקת, למען הכנות.
בפנייה לחברת טלמיטינג אמינה עם שנות ניסיון רבות, ניתן להתייעץ ולקבל הערכה אמיתית מראש של התוצאות האפשריות לשירותי הטלמיטינג, לאור הניסיון רב השנים של חברת הטלמיטינג. חברת טלמיטינג אמינה, וותיקה ומקצועית מראש לא תיקח על עצמה מראש פרויקט טלמיטינג "בעייתי" ותדע לשקף ללקוח את רמת האתגר שבו, להחלטתו האם להתחיל בתהליך הטלמיטינג, או שלא.