טיפול בלידים לעסקים – מה זה?
השיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי משמעותי ביותר לרכישת לקוחות חדשים עבור עסקים. במיוחד נהנים מכלי זה בעלי עסקים בינוניים, קטנים ואף זעירים, שדרכו הם יכולים לגייס לקוחות ממש כמו עסקים גדולים ומוכרים.
הפרסום באינטרנט מניב את מה שכל עסק משתוקק אליו: זרם של לידים איכותיים ("לידים חמים"), כלומר: לקוחות שהגיבו לפרסומים השונים של העסק ברשת, והשאירו פרטיהם כדי שבעל העסק או נציגיו ישובו אליו לקבלת פרטים נוספים, לקבלת הצעת מחיר או לתאום פגישה.
הקשיים של טיפול בלידים בעסקים קטנים ובינוניים
בעסקים גדולים קיימת מחלקת מכירות ושיווק, שתפקידה לתת מענה ללידים לעסקים.
לעומת זאת, בעסקים קטנים וזעירים בד"כ אין מי שיבצע טיפול בלידים אלו. בעל העסק עסוק ב"שוטף" וב"דחוף" בעסק שלו, וכתוצאה מכך המענה ללידים חמים אלו מתבצע על-ידו לרוב ב"זמן תגובה" איטי מאד במקרה הטוב ואפילו אינו מתבצע כלל במקרה הרע.
ללקוחות פוטנציאליים אין הרבה זמן וסבלנות. הם מצפים למענה מהיר ולכן אם החזרה אליהם מתבצעת רק למחרת, או בשעות מאוחרות של היום- רוב הסיכויים שהליד ירד לטמיון והלקוח כבר רכש או ביצע מו"מ מתקדם עם חברה אחרת.
בנוסף, מענה ללידים מחייב מקצועיות במענה, סבלנות, פולואו אפ בזמנים הנוחים ללקוחות האפשריים ולעיתים גם משלוח חומר שיווקי בהמשך לשיחות עם הלקוחות- ולבעלי עסקים קטנים וזעירים ברוב המקרים אין את הזמן וכן את הסבלנות הנדרשת להקדיש לכך.
הפתרון- טיפול בלידים חמים ע"י חברת טלמיטינג מקצועית
אחד הפתרונות לבעיה כאובה זו הינו שימוש בחברת טלמיטינג מקצועית.
חברה שמומחיותה הנו שיווק טלפוני וקביעת פגישות עסקיות יודעת לטפל בלידים חמים אלו, לפנות אליהם בטווח זמן קצר ומקובל, להסביר יותר על מוצרי או שירותי העסק, ו"לנעול" לפגישה עסקית או ל"פגישה טלפונית" ואף להגיש (במקרים מסוימים) הצעת מחיר מתאימה.
נציג אישי בחברת הטלמיטינג יטפל בלקוח, כמובן אחרי מילוי "בריף" לתחילת עבודה מסודר, שיכלול מענה להתלבטויות והתנגדויות, הכנת "תסריט שיחה" ועל הנדרש עוד לתחילת העבודה.
לסיכום: לידים איכותיים הינם נכס לעסק! הם "הצעד הראשון "לרכישת לקוחות חדשים ולכן הטיפול בהם צריך להיות מקצועי, מסודר ו"בזמן אמת" ולא: חבל על המשאבים הכספיים הרבים המושקעים ברכישת הלידים.
חברת טלמיטינג טובה יכולה להפיק את המירב מהפיכת לידים אלו ללקוחות הבאים של חברות ועסקים.