הגדרה: תיאום פגישות עסקיות
מה זה תיאום פגישות עסקיות ? קודם כל: למונח תיאום פגישות עסקיות יש כמה וכמה שמות שונים: קביעת פגישות לעסקים, טלמיטינג, טלמיטינג לעסקים, ביצוע שיחות קרות וכו. כל השמות האלה מכוונים לאותה פעילות, שבה נציג חברה או עסק פונה ללקוח אפשרי על מנת לעניין אותו בשירותים או במוצרים של העסק (ב"שיחות קרות") וליצור עמו פגישה עסקית שמטרתה הינה הרחבה על השירותים או המוצרים של העסק לצורך ביצוע של מכירה.
מי נעזר בתיאום פגישות עסקיות
בתיאום פגישות עסקיות נעזרים עסקים רבים בתחומים מגוונים. אמנה רק מספר דוגמאות: תיאום פגישות לסוכני מכירות, תיאום פגישות לביטוח, תיאום פגישות לתחום התוכנה, תיאום פגישות לתעשייה וכו. בגדול, בתחום העסקי (B2B) כמעט וכל חברה או עסק זקוקים לשירות של תיאום פגישות, כדי להגדיל את מאגר הלקוחות ואת המכירות.
שיטות לתיאום פגישות עסקיות
ישנן שתי שיטות מרכזיות לתיאום פגישות עסקיות: ביצוע תיאום הפגישות "בתוך החברה\העסק" ע"י נציגים של החברה או העסק עצמם או סוכני המכירות שלהם, או ביצוע תיאום הפגישות ע"י חברה חיצונית שזו מומחיותה: פנייה ללקוחות עסקיים בשם העסק שעבורו היא עובדת וקביעת הפגישות עבורו עם לקוחות עסקיים אפשריים.
כמובן שיש יתרונות "לכאן ולכאן" בשתי השיטות. לעיתים אין לעסקים רבים את הזמן, האנרגיות המתאימות, היכול’ והניסיון בביצוע תיאום פגישות עסקיות בקרב לקוחות אפשריים להן-ואז בהחלט שווה לשכור חברה חיצונית שמומחית לנושא זה.
יתרונות תיאום פגישות לעסקים ע"י חברת טלמיטינג מומלצת
אז כעת אחרי שהבנתם מה זה תיאום פגישות עסקיות ועל-מנת להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם באופן פעיל ומהיר, מומלץ להפעיל מערך של תיאום פגישות עסקיות (טלמיטינג) בקרב פלחי מטרה של לקוחות מתאימים.בשיטה של ביצוע תיאום פגישות עסקיות (טלמיטינג) העסק עובר לשיווק אקטיבי ויוזם, למול לקוחות פוטנציאליים בפלח או בפלחי המטרה הייחודיים לו.
שימוש בחברת טלמיטינג מומלצת שזו מקצועיותה ועיסוקה זה שנים רבות יכול לחסוך לעסק זמן, משאבים וכ"א מצד אחד, ומהצד השני לפעול באופן יומיומי פעיל ומקצועי להגדיל את מאגר הלקוחות ואת מכירות העסק.