בעולם הדינמי של עסקים קטנים, הצלחה תלויה לרוב ביכולת לבנות ולשמור על קשרים חזקים עם הלקוחות. בעוד שללא ספק משיכת לקוחות חדשים היא חיונית, פולואו אפ לעסקים קטנים, כלומר: הנוהג לשמור על קשר עם לקוחות קיימים לאחר העסקה הראשונית חשוב לא פחות, אם לא יותר!
לפעולה פשוטה לכאורה זו יש השפעה חזקה על הכנסות וצמיחה של עסקים קטנים, מהסיבות הבאות:
שימור לקוחות ע"י פולואו אפ לעסקים – פולואו הוא אבן היסוד של שימור לקוחות! פנייה עקבית ללקוחות עבר מוכיחה שאתה כעסק מעריך את העסק שלהם. כאשר לקוחות מוערכים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יחזרו לבצע רכישות עתידיות.
פולואו אפ להשגת משוב ושיפור – פולואו אפ מספק הזדמנות לאסוף משוב ישירות מלקוחות. הבנת חוויות הרכישה שלהם יכולה לעזור לעסק קטן לזהות תחומים לשיפור. פולואו אפ מוביל להספקת מוצרים או שירותים משופרים על-ידכם, ובסופו של דבר להגביר את שביעות רצון הלקוחות.
מכירה נוספת ומכירה "צולבת" – על-ידי ביצוע פולואו אפ שלכם לאחר קנייה ראשונה אתם יכולים להציג ללקוחות מוצרים או שירותים נוספים שאולי לא שקלו בתחילה.
זוהי הזדמנות להגדיל המכירות ולבצע "מכירות צולבות" בעלת ערך שיכולות להגביר את המכירות ולהגדיל את ערך העסקה הממוצעת.
פולואו אפ כדרך ליצירת הפניות – לקוחות מרוצים לרוב מוכנים להפנות חברים ובני משפחה לעסק שלכם. פולואו אפ מעורר לקוחות לספק הפניות או המלצות, והנו לכן דבר מכריע ברכישת לקוחות חדשים בשיטת "שיווק מפה לאוזן".
בניית יתרון תחרותי ע"י פולואו אפ – בשוק תחרותי, שירות לקוחות יוצא דופן מייחד ומבדל עסק קטן. מעקב קבוע מבדל את העסק שלכם מהמתחרים ולטפח נאמנות לקוחות.
לקוחות חדשים יכולים להוות "שגרירי מותג" שלכם! לקוחות נאמנים המקבלים שיחות פולואו אפ מקדמים את העסק שלכם באופן פעיל, הן באופן מקוון והן במצב לא מקוון, ולעזור לכם "להגיע" ללקוחות חדשים.
פולואו אפ לעסקים קטנים יכול להתבצע על-ידכם, אבל מומלץ להיעזר בחברת פולואו אפ לעסקים קטנים שזו מומחיותה ומקצועיותה. חברה זו יכולה הן לפנות ללקוחות חדשים לאחר רכישתם הראשונה, והן להשיב לכם לפעילות לקוחות שנטשו אתכם ולחדש את הקשר העסקי שלכם עמם.
לסיכום, פולואו אפ אינו רק דבר "פורמלי" לביצוע לאחר מכירה. זוהי אסטרטגיה רבת עוצמה לעסקים קטנים. הוא מחזק את קשרי הלקוחות, מניע מכירות נוספות ומטפח אמון ונאמנות. על ידי תיעדוף מאמצי פולואו אפ, עסקים קטנים יכולים לבנות בסיס לצמיחה בת קיימא ולהצלחה ארוכת טווח בשוק תחרותי.